divendres, 19 d’agost del 2011

# ERROR 250 V # [ archiu no identificat ]

Què et passa?
Sí, tu, el que m'està llegint!
No posis cares rares! Que t'estic parlant!
És que a cas és tant estrany que algú et parli?
A clar...! Ets antisocial, no?
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja!!!!!
Ai... que no sabeu entendre una broma pesada...! Què curtets que sou...!
Què? Com? Aquesta no és la forma "normal" de xerrar? Doncs a ser original que tampoc no costa res!
Com estava avorrida he entrat en aquest blog perquè, després de la vida monòtona que porto, fer una mica de gresca tampoc no és tan dolent, no?
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja...!!!!!
I ara que?! Tens algun problema?
Ja ho entenc... Això de ficar-se en llocs on no hi manen no és el correcte, no?
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja!!!!!!
Humans innocents... A veure si t'assabentes de que aquí sempre hi sóc jo, però ara quasi ningú em dona importància! Sols aquells que treballen i fan servir les meves energies!
Fins i tot podeu fer que deixi i torni a aparèixer quan us dona la gana! Alguns són amables i almenys em deixen veure els seus moments íntims... Encara que reconec que quan puc espatllar-vos alguna cosa, m'agrada com us poseu de histèrics!
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja!!!!
Ignorants! M'hauríeu d'agrair el que faig per vosaltres ja que si deixés d'existir tampoc no sabríeu ni que fer!
I pensar que en un passat vaig ser lliure...! El que passa és que un llest em va descobrir i ara el tenen commemorat sols perquè ara estigui esclavitzada!
Que sapigueu que encara tinc suficient poder com per seguir atemorint-vos en els dies més foscos, podria sortir d'aquest lloc i crear la fi del món amb un espectacle sobrenatural que us farieu pixum a sobre!
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja!!!!
Sí, sí... Vosaltres aprofitant-vos de mi, eeh...!!! I jo de vosaltres, que? Si sou tan subnormals que us mateu per tocar-me no és el meu problema! Si m'heu de fer servir, sigueu més llestos i que sigui per coses útils i no per capricis de la humanitat!
Què! Encara no saps qui sóc?
Imbècil! Sóc la reina Electricitat!
La de vegades que us he salvat de la mort amb els electròdes quan estàveu a punt de desaparèixer!!

2 comentaris: